fredag 29 januari 2010

2:ndra försöket...


... till att göra ett LO. Är ganska så nöjd med den. På bild syns min son som fick sitt första brännbolls slagträ förra sommaren och den skulle naturligtvis testas på en gång.Tyvärr orkar jag fortfarande inte koncentrera mig på att lära mig någon foto programvara så bilden är inte den bästa.


Härligt med fredag. Nu till helgen har jag inget större planerat, så det kanske blir lite pyssel då också. Om vädret tillåter så blir det att vara lite ute och på söndag ska jag och sonen med goda vänner på teater, Snövit och de 7 dvärgarna tänkte vi se.
Trevlig fredag till er alla!

3 kommentarer:

  1. Vad står LO för?

    Jag tycker det verkar som om du redan är ett proffs på scrapbooking!

    Kul m teater! Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Du har fått en award hos mig!

    SvaraRadera
  3. Fint =).. Härlig fotoserie också.

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!