söndag 31 januari 2010

Vintage smycke



Här för ett tag sedan beställde jag något som heter Diamond Glaze som ska ge en "glas aktig" yta på det man sätter den på. Tänkte mig då att jag ska försöka göra ett vintage smycke, men resultatet blev väl inte det bästa. Detta smycke mäter ca 2 cm i höjd exkl öglan, m a o så är den inte så stor, vilket gjorde att jag först när jag fotade detta smycke såg att det fanns luftbubblor i "glaset" och att ett av hörnen inte var riktigt nedtryckt :o) Dax att skaffa nya glasögon kanske...


Då var det söndag, igen... Var tar veckorna vägen? Redan januari 2010 bakom oss. Denna söndag har det kommit en del snö hos oss och just nu i skrivande stund är det ca -11 grader kallt ute. Idag har jag och sonen varit lite kulturella och varit på teater med goda vänner. Det var ett otroligt duktigt gäng som visade oss Snövit och de 7 dvärgarna. Snövit var hur gullig som helst, styvmamman Drottningen var elak som attan och de sju dvärgarna var precis som de skulle :o)


Har även fått en Kreativ bloggar award hos Malkin :o) Tack för den! Ska försöka få ihop något själv, är så ny i denna värld att vi får se hur det går...

Må bra och ha en riktigt god söndag kväll!



2 kommentarer:

Tack för din kommentar!