lördag 27 februari 2010

Februari utmaning på Scraplagret


Scraplagrets blogg har den en utmaning i februari där man ska skapa i en färg men får bryta av med färgerna svart, vitt och brunt. Jag har återigen skapat ett enkelt kort som jag tänkte jag deltar med i denna utmaning.

Ni som följt min blogg eller annars känner mig har sett att jag har en väldigt enkel stil i mitt skapande. Det finns några förklarningar till detta, för det första har jag sån stil helt enkelt :o) För det andra så har jag ännu så svårt att dölja vissa papper med annat papper eller dekorationer, eftersom de i sig är rätt fina. Tredje förklaringen är helt enkelt gammal hedelig "tillgång och efterfrågan" :o)

Nu har jag väldig lust att scrappa ett LO, få se om jag hinner idag :o) Nu har vi nämligen bara -2 grader ute så snart bär det av ut. Det snöar så det får nog bli lite snöskottning.

Ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!