lördag 13 mars 2010

Sommar!

Varför jag kom att tänka på sommar när gjorde detta smycke vet jag inte. Kanske för att jeans är en av vårens och antagligen då även sommarens trender. Jag kan se framför mig hur bra detta smycke skulle passa med just jeans tyg. Slitet ljust jeanstyg....

Idag har jag åkt med mina nya skidor :o) Upptäckte att det var riktigt roligt, det var lääääänge sedan sist jag åkt.

Ha det bra!

Tillägg 14/3: Oj oj vad snett jag monterat hänget... Konstigt att jag ser det först på fotona när jag gjort något tokigt :o) Nå, jag har rätat till det så nu ser det lite bättre ut :o) Dock inget nytt foto...

3 kommentarer:

  1. Du har rätt, till jeans kommer smycket att passa perfekt!

    Vad roligt att läsa att du uppskattade skidturen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Härliga smycken! Gillar katterna längre ner, fastän jag inte alls är nån "kattmänniska".

    Kul att skidorna funkar som de ska! Själv är jag uppvuxen i Skåne och ramlar bara jag tittar på ett par skidor! *fniss*

    Tack för alla dina goa kommentarer hos mej!

    SvaraRadera
  3. Den får en verkligen att tänka på sommar och tunna jeans. Säkert jättesnyggt till det. Pricken över iet till jeans och en sommarblus

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!