tisdag 15 juni 2010

Coolis



I helgen var min son på lilla fröken A:s 6 års kalas. Dit ville han fixa sig lite extra och jag kunde ju inte låta bli att ta fram kameran :o)

Han har redan länge varit väldigt bestämd med sina kläder :o) Ett val jag gjort, bra eller dåligt vet jag inte, har varit att han ska på något område få "bestämma" själv (givetvis inom vissa gränser). Detta område blev ganska tidigt kläder :o) Nu har han börjat intressera sig även för håret och lyckades få mig att köpa blå hårspray åt honom. :o)

Ha det bra!

2 kommentarer:

  1. Vilken tuffing!
    Har också låtit mina pojkar bestämma tidigt vad de sätter på sig på morgonen. Vid inköp får de tycka till och säga om de gillar det jag föreslår och även komma med egna önskemål men i slutänden är det ändå jag som bestämmer (och betalar)
    Tror det är lättare med killar och kläder, tjejer är nog svårare då de tyvärr tidigt vill klä sig väldigt vuxet (utmanande/ lättklädda).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!