tisdag 15 juni 2010

Lo till AlteaMix utmaning


Tänkte delta även med en layout till AlteaMix utmaning med temat Kärlek. En utmaning där man kan delta med kort, lo eller altrat eller alla tre om man väljer det. Jag har i ett tidigare inlägg visat ett kort jag deltar med och nu alltså denna layout. Bilden i layouten är jag och min son, en av få som jag har på oss. Tyvärr står jag oftast bakom kameran... Bilden är usel... taget i för mörkt rum mitt i vintern för flera år sedan med en dålig kamera. Men jag gillar fotot ändå och har länge velat göra en layout med den. Nu fick jag det äntligen gjort :o) Behöver nog inte beskriva vad som är Kärlek i denna layout. :o)

Ha det gott! Kul att just du kikade in här :o)

3 kommentarer:

  1. Lycka till! Kram Mita - Altheasmix

    SvaraRadera
  2. Haha, så nu tävlar vi mot varandra... Du har skapat jättefina alster!
    Jo, jag hade lite tur när det var utlottade priser, men nu är det inte lotten som avgör och då vet man aldrig vad dom som ska välja föredrar.
    Lycka till!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!