måndag 28 juni 2010

Utmaning med tema vintage


Jag är, som jag tror jag sagt flera gånger, relativt ny i bloggvärlden. Som bloggare men även som att läsa och följa andra bloggar. Jag sitter hela dagarna framför datorn på jobbet och har inte varit speciellt pigg på att sitta vid den även hemma.

Kort i Fokus är en av de första bloggar jag börjat följa då de koncentrerar sig på kort. Även där blev jag biten av utmaningsflugan :o) Nu ska tyvärr denna blogg sluta och de har sin sista månadsutmaning med temat Vintage. Och naturligtvis vill jag vara med på den :o)

Mitt bidrag till deras sista utmaning är denna, med bl a den urgulliga ponnyn som Carina har ritat och som finns som stämpel hos Vilda Stamps.

Ha det bra!

1 kommentar:

  1. Uuuuuuunderbart kort!!! Detta gillar jag massor!! Härliga stämplar och härliga detaljer =). Fast å andra sidan kan det aldrig bli fel med en ponny ;). Lycka till i tävlingen!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!