tisdag 21 september 2010

100% norr


Som norrlänning var det trevligt att hitta till bloggen 100% NORR som är en inspirations och utmaningssida för oss i norr. De har utmaningar varje vecka med en massa härliga inspirationsbilder, är man med på alla utmaningar nu i september får man vara med på en utlottning av ett pris. Hur som helst är jag inte med i deras utmaning, har inte gjort de två tidigare nu i september men blev ändå inspirerad av deras bild att skapa denna layout. Egentligen blev jag inspirerad att göra en till... Den har inte så mycket med vackra vyer att göra utan mer med nöjesparker :o) Om den någonsin blir klar återstår att se... :o)

Förutom norrlänning är vi tvåspråkiga i vår familj. Min finska i skrift är väl inte den bästa men vi pratar dagligen båda språken hemma och utan att tänka på det så blev även denna layout tvåspråkig. Inte speciellt bra att blanda språken men allt var färdigt på plats innan jag insåg att jag skrivit månaden på svenska...

När jag gjorde denna layout insåg jag att jag borde nog handla in lite band av olika slag... :o)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Jag gissar att grabben oxå är tvåspråkig!?

    Den lilla tornedalfinska jag besatt en kort del av mitt liv är mer el mindre ett minne blott..

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!