lördag 18 september 2010

Gone fishing


Det börjar vara hög tid att scrappa av sommarens foton. Här har jag valt att dokumentera då vi var och fiskade med väldigt dålig fångst :o) Nämligen 4 små abborrar som fick åka tillbaks i vattnet :o) Men vi hade trevlig ändå, lite fika och korvgrillning smakar gott när man är ute.

Nu börjar tiden då bilderna blir rent ut sagt usla. Är ingen höjdare på att retuschera bilder... så jag hoppas ni ursäktar kvaliten på bilderna fram över. Firrarna på bilden är en freebie som jag hittade här.

Att jag gillar Fruarna Liljas skisser har jag sagt tidigare. Nu har Månadens utmaning en av Milos skisser som jag använt mig av när jag gjort denna layout. Med andra ord får den bli ett bidrag till Månadens utmaning :o)

Ha det gott!

5 kommentarer:

  1. Hej!
    Tack,för din medverkan i Månadens Utmaning.Din LO är så charmig.Spaden är kul.

    SvaraRadera
  2. Jättefint, som vanligt....!
    Butiken var mysig med lite annorlunda kläder, snyggt. Dock blev det inget inköp.

    SvaraRadera
  3. Hejsan

    Det blev bara en snabbfika på IKEA innan vi valdet att köra hemåt o äta på vägen.

    Förhoppnvis tar vi oss tid att träffas bättre snart.

    Träffade Katta utanför den nyöppnade affären. Den var jättefint inredd och fanns många fina kläder i bra prisklass. Men jag hittade inget som satt fint på mej, det gör jag väldigt sällan. Är usel på att shoppa kläder. (Destobättre gick det på IKEA)

    Syrran slog i alla fall till på en sjal.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul att du börjat med foto-LO´s :) vill också börja men har inte vågat ge mig in på det riktigt än.
    Lycka till i tävlingen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!