tisdag 14 september 2010

Ny butik öppnar inom kort


Och då handlar det inte om scrapbooking eller annat pyssel. Näpp, en ny klädbutik. Och jag har fått äran att göra ett kort till "The grand opening" :o) som min vän ska på. Jag har hört ryktas om att denna butik kommer att ha härliga kläder för bl a en "tjej" i min ålder :o) Men även för andra åldrar. :o) Ser fram emot att kunna besöka denna butik. Nu kanske du undrar var denna klädbutik öppnas? Och vad den heter? Jo, den öppnas i gränstaden där "Världens nordligaste Ikea" finns. Ja då vet ni var :o) Jepp, Haparanda. Och butiken heter Crown och ligger på Storgatan i denna lilla gränsstad. Så ska du till Ikea och handla den 17 september eller efter det så kan jag nog varmt rekommendera att du kikar in dit, trots att jag inte varit där själv.

Tillbaka till kortet som är den roliga beställningen jag nämnde om i söndags. En kompis till mig ska alltså ge detta kort till tjejen som öppnar affären på "premiärdagen". Beställningen gick ut på att det skulle vara ett glittrigt kort i svart-vitt med inslag av turkost eller cerise. Och eftersom jag själv gillar mer turkost så blev det färgen jag valde :o) ...och för att jag inte har cerisa dekorationer... :o) Återigen tycker jag att kortet blev bättre i verkligheten... alltid svårt att lyckas fånga dem på bild... Har här återigen använt mig av digitalstämpel som jag köpt här.

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Kortet blir perfekt! Så snyggt o bra text Follow your dreams :)

    Och måste säga att jag blir lite nyfiken på affären, vi är några "tjejer" som börjat spåna på en IKEA resa framöver.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort, antar att det är någon som bestämmt sig för att följa sin dröm som öppnar butiken.
    Ska ev till gränsstaden i helgen så man kanske ska passa på och kika in.

    SvaraRadera
  3. Kiitos, kun vierailit blogissani ja kiitos ihanasta kommentistasi! :) Pääsin vasta nyt vastavierailulle, mutta kannatti tulla, ihana blogi sinulla täällä. Tykkään erityisesti tekemistäsi koruista, ihanan uniikkeja (en ole muualla nähnyt tuolla tyylillä tehtyjä koruja).

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!