lördag 9 oktober 2010

Utmaning #5 hos 100% Norr


För ett tag sedan hittade jag en ny och trevlig utmanings och insprationsblogg som heter 100% NORR. De har utmaningar varje vecka och om man varit med på alla utmaningar under en månad är man med i lottningen av ett pris.

Denna veckas utmaning gick ut på att inspireras av färgerna grått, svart och rött. Alstret ska dessutom innehålla: minst 4 mönstrade papper, knappar, handskriven text och stämpel som inte är djur eller människor. Min tolkning blev då denna layout med en bild på mig själv då jag i somras tog några bilder med mig själv framför och bakom kameran. Denna gång har jag titeln Självporträtt med kameran. Kan man göra självporträtt med kameran? Eller är det bara målninigar som får kallas självporträtt???

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och fortsätta med lite ute jobb :o)

Ha det gott!

1 kommentar:

  1. Skitsnyggt, men så är också svart, rött och grått färger som verkligen går bra ihop.
    Snygg komposition!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!