söndag 24 oktober 2010

Utmaning #7 hos 100% Norr

Även denna vecka har jag gjort ett bidrag till 100% Norr. Denna vecka var det en skiss man skulle inspireras av. Kika in där för att se skissen :o)

Det blev en riktig skrot layout :o) Fotot är taget när sonen satt och täljde med sin nya kniv i vårt garage. Just då var det riktigt stökigt i garaget så då fick även layouten bli lite stökig :o) Nu är väl inte dekorationera precis från garaget, mer än skruvarna. Hittade nämligen nyligen en burk med 5 och 25 öringar i mina gömmor hemma. Av någon anledning har jag aldrig kommit mig för att slänga bort dem... Nu fick några 5 öringar från 70 och 80 talet pryda min layout istället :o)

Andra bilden på layouten är då resultatet av hans täljande. Det blev en träkniv :o)

Lite knappar och metall rosor slängde jag också dit :o) Och i och med detta har min 30:nde layout kommit till :o)

Ha det gott! Trevlig söndag till er alla!

2 kommentarer:

  1. Ajaj träkniv o 4 stygn..

    Roligt att få med lite historia i Lo´n!

    SvaraRadera
  2. Fantastisk!! Gillar temat, färgerna, misten och allt "skrot" du lagt på. Detta är nog min nya favorit av alla dina alster. Skoj att du hakar på utmaningarna!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!