lördag 20 november 2010

Julkort utan julpapper och julstämpel

Veckans utmaning hos 100% Norr är denna vecka att göra ett julkort utan julpapper och julstämpel, och jag kunde naturligtvis inte låta bli att hoppa på denna utmaning :o) Med rätta färger kan man få ett kort att bli "juligt" utan dessa två ingredienser, eller hur?!??! :o)

Nu är det så att jag inte hann vara med på deras utmaning förra veckan så egentligen har jag ingen chans att vinna denna månads pris. Men det gör inte så mycket. Varför? Jo för jag hade turen i lotteriet och vann oktobers pris :o) Fick paketet i veckan. Ett helt underbart paket med julpapper, cardstock, blommor, band, stickles och kanske något annat också... Super fint i alla fall. Oktobers utmaning hade Pysselhäxorna sponsrat. Hur som helst även om jag inte har någon chans att vinna i novembers utlottning så skickar jag nog in denna i alla fall. :o)

Just nu är det ett rent nöje att sitta vid vår pc igen. Den har nämlingen varit otroligt trög de senaste månaderna... Idag kom dock en bekant på besök med lite mer minne och efter en stund vid maskinen så fick vi helt plötsligt en "ny maskin". Han var dessutom och rensade lite när han nu en gång höll på :o) Härligt i alla fall med en betydligt snabbare maskin att sitta och surfa med.

Ha det gott!

2 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Man behöver tydligen inte julpapper och julstämpel för att göra ett juligt kort. Gillade ditt kaffefilterkort också!
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  2. Denna utmaning fixade du galant! Roligt att du får lite utdelning för dina alster oxå :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!