torsdag 3 mars 2011

Mera CC alster

Som jag skrev i förra inlägget är jag med på en CC inne hos Pysslarna. Denna gång blev det en layout till en utmaninga att scrappa monochromatiskt, där dock liiiite svart eller vitt var tillåtet om inte någon av dem är huvudfärgen :o) Eftersom jag inte har något vitt mönster papper *skrattar stort* så har jag bl a använt mig av sterila kompresser som jag "limmat fast" med vit akrylfärg.

Just nu är min son inne i en period med väldigt bra självförtroende. Han kan stå framför spegeln och kolla om kläderna är ok. Om jag frågar honom om han är snygg, får jag snabbt ett Jooo till svar :o) Han tycker även att han är väldigt bra på allt han gör just nu :o) Ofta tycker han även att han är bäst, men det finns saker han kan säga att någon kompis är bättre på än han. Just detta har jag skrivit i journalingen som finns i tagen bakom fotot. Jag hoppas ju givetvis att detta kommer att hålla i sig länge :oD

I morgon är det fredag! Jippiiiii!

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Ooooooh! Så FIIIIIN!!!! Otroligt läcker! Fantastisk!

    Ja, du fattar, va?! Helt outstanding LO!

    Tack för lyckönskningarna... nu bär det strax iväg till samtalet.

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Vilken fantastiskt vacker Lo du gjort.Så lugn att titta på och man tittar länge.

    Tack,för hälsningen hos mig!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Visst är det skönt att se att barnen mår bra och tror på sig själv.

    Ha en trevlig helg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!