måndag 7 mars 2011

Skissande

Har länge velat inspirera med skisser men inte kommit mig för att lägga upp dem här. Har väl känt att det är lite tokigt att sätta upp dem här... För vem skulle inspireras av dem har jag tänkt...

Häromdagen ritade jag en väldigt enkel skiss som är tänkte mest som kortskiss. Idag när jag surfade in på ScrappeHuset så hade min kusin Maja gjort en super fin layout som jag bara såg såå mycket min skiss i :o) Surfa in där du också och se om du ser samma som jag....

Nåja egentligen är den väl inte så där jätte lik men jag ser ändå likheten. Hon har aldrig sett denna skiss och jag hade inte sett hennes layout tidigare. Lite tankeöverföring känns det som... fniss... Eller är det bara jag som inbillar mig angående likheten :o)

Nu kunde jag inte låta bli att lägga upp denna skiss här :o) Om du är scrappare så hoppas jag att du har användning för den någon gång. Och har du så får du hemskt gärna berätta att det är min skiss du använt :o) Krumeluren i höger nedre hörn ingår visserligen inte i skissen, det är min "signatur" som hamnade lite fel :o)

Kanske jag någon dag återkommer med en ny skiss. Jag tycker det är så kul att rita dem :o)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Ahaa ni gör som små recept ni scrappare! En annan amatör testar sig planlöst fram, de få ggr jag pysslar..

    Kram Päivi

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!