tisdag 8 mars 2011

Utlottning av Star


Tänkte igen ha en utlottning av en av mina smycken. Denna har jag någon gång gett namnet Star, ja ni kan nog gissa er till varför ;o) Smycket är alltså min egen design, där jag trasslat ihop ett sjärnformat hänge som jag satt på ett ganska grovt läderband.

Skulle du vela ha detta smycke? Det enda du behöver göra är att lägga in en kommentar till detta inlägg. Har du en blogg och vill länka hit så blir jag glad men inget tvång i denna utlottning :o)

När drar jag vinnaren? Jo, när siffran för besöksräknaren överstiger 5000 :o) Nåja, kanske jag inte väntar så länge... Om den inte har stigit över 5000 innan påsk drar jag en vinnare under påskhelgen :o)

Nu är det ju så att jag egentligen inte tror på dessa besöksmätare... eller inte på min i alla fall :o) Nämligen, hur håller de reda på de som har "flytade" ip-nummer på sin dator? Som t ex jag har. Och tänkt vilka mängder med ip-nummer de ska lagras för varje besöksmätare... fast de är nog inte så utrymmes krävande information kanske. Nåja detta kan ni säkert svara på bättre än jag :o) Jag tycker ändå det är lite kul med en besöksräknare för att se att någon besöker denna blogg. Fast jag vet ju även i och med de härliga kommentarer jag brukar få här. :o)

Hoppas du vill vara med! Ha det bäst!

13 kommentarer:

  1. Åh vad fint halsband!
    Du är duktig du Päivi!!! Naturligtvis vill jag ta chansen att vinna detta halsband - jag är en riktig smyckeoholic :-)
    Jag länkar hit också från min blogg!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jag vill vara med! Länkar hit från min blogg.

    SvaraRadera
  3. Du är verkligen händig:o) Snyggt halsbans, som jag gärna vill ha chans att vinna!
    Jag har en blogg, och ska länka hit till din blogg/Hälsn. Gerda

    SvaraRadera
  4. Wow, vilket snyggt halsband! Du är verkligen en mångsidig pysslare! Jag vill gärna ha chans att vinna den och har länkat från min blogg också.

    SvaraRadera
  5. Anna; som min dotter brukar säga: du är ju tokig i stjärnor! denna stjärna är inget undantag!

    SvaraRadera
  6. Malin, jag vill oxå vara med! Även om jag vann sist :)

    SvaraRadera
  7. Jättefint smycke! Hoppas jag vinner...

    SvaraRadera
  8. Åhh....superfiiint!!

    Passar på att ta chansen att vinna detta, även om jag inte har någn blogg....ännu! ;)

    SvaraRadera
  9. Vilket snyggt halsband klart jag vill vara med vinna den.Vad duktigt du är!!
    Har länkat med bild i min sidebar

    Kram Anneli

    SvaraRadera
  10. wow...älskar stjärnor och vilket fint halsband du gjort... Chansar och hoppas på tur :)

    SvaraRadera
  11. Supersnyggt som vanligt!
    Hoppas såklart på vinst =)

    Kram Sussig

    SvaraRadera
  12. Jättefint halsband som jag gärna bär runt halsen :)
    Jag har länkat i min sidebar.

    Ha en bra dag i ytterligare en dag av snö..

    SvaraRadera
  13. Hej Päjvi!
    Så duktig du är...fina smycken gör du och så duktig scrappare!! Jag blir verkligen inspirerad av det du gör!
    Är gärna med i utlottningen av ditt smycke!
    Ha en bra dag!
    Ulla

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!