söndag 3 april 2011

Award


Kan ni tänka er! Jag har fått en Award. Vad glad jag blev!!! Fick den av Annelie. Tack snälla du! Ni bara måste kika in hos henne för att se en massa fint :o)

Reglerna för denna award är att man skall ge den vidare till bloggare med under 100 följare, så att dessa kan upptäckas av fler.

Jag har valt ut tre stycken. Fördelen att ha en bloggcandy är att jag hittat till nya bloggar. Så två av awarden går just till vinnarna i min bloggcandy. De gör otroligt fina saker så kika in i till deras bloggar:

Susanne: Hos henne måste ni bara gå in och kolla hennes kamera gjort av papper, om ni inte redan varit och kikat på den :o) Otroligt fin och mycket annat läckert finns där.

Sandra: Mycket mycket fint och läckert även där.

Annsia: Hon är en otroligt duktig tjej jag har nöjet att få lärt känna genom klubben Pysslarna där vi båda är medlemmar. Nu har hon inte någon följar lista (eller så är jag blind...*fnissar*) så jag vet inte hur många följare hon har eller skulle ha men jag tycker hon är otroligt duktig så hon får en award av mig fast än jag inte vet antalet följare :o)

Kika nu ni också in till dessa och lämna kommentarer :o)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Åhh det fotot hade jag önskat att jag hade tagit själv!

    SvaraRadera
  2. Grattis till awarden.... Kul blogg och fina alster!!

    Kram Katja

    SvaraRadera
  3. Grattis till din award!!!
    Va gullig du är som sänder den vidare till mig! TACK så jättemycket! Kramizar

    SvaraRadera
  4. Tack snälla du för att du sänder mig en award! Du är verkligen värd din award! Hade du inte redan fått den hade jag gärna skickat den vidare till dig.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!