söndag 24 april 2011

CC hos Scrappiz


Den här layouten började jag med typ direkt efter att utmaningarna kom ut på Scrappiz forum. Men sen blev den liggande... Nu har jag i alla fall gjort den klart.

Någon som ser det roliga med detta foto? Ja, om du känner till Bo Bunnys Timepiece papper så lär du se vad som är lite "tokigt". Nämligen klockorna som ser ut att vara ett svagt avtryck i bakgrundspappret lyser egentligen igenom från baksidan... Nåja, jag märkte det först nu och jag har redan lagt ut fotot på forumet så jag ids inte börja fota om.... Så det får duga...

Denna layout är också till en skissutmaning med några måsten. Måstena var att ha med plast, metall och tyg på layouten. För mig blev det knappar (plast), en litet hänge (metall) och egengjorda blommor (tyg) som är "måstena" på min layout. En enkel layout men som jag är hyffsat nöjd med. Med dessa papper som är så fina behövs det inte så mycket annat än ett foto till dem :o) Det är redan någon vecka sedan jag fick dessa papper och jag kan inte fatta att jag beställde bara typ 3 papper från den serien. Dessa hade passat så bra till kort också.... Nåja det får bli kort av andra papper :o)

Ha der bäst!

8 kommentarer:

  1. Men jag tyckte det var himla snyggt med alla klockor! :)

    SvaraRadera
  2. fint med det randiga runt fotot, snyggt med rivna kanterna, gullig text

    SvaraRadera
  3. Jättefin LO! Jag tycker att det blev rätt läckert med klockorna som lyser igenom.

    SvaraRadera
  4. Väldigt fin LO!
    Jag tycker också att det var läckert med klockorna & snyggt med det randiga :)
    Hoppas att du har haft en trevlig påskhelg & har kunnat njuta av det underbara vädret!
    Kram Annelie

    SvaraRadera
  5. Tycker den blev jättebra! Kram Kattiz

    SvaraRadera
  6. Kanonfina saker du gör:) Tack för ditt avtryck. Kul att du gillade kastrullhatten. Dottern vann 1:a pris för den:)
    Kram Tesa

    SvaraRadera
  7. Superfin LO! Gör inget alls att klockorna lyser igenom tycker jag. Söta blommor!

    SvaraRadera
  8. KUL att du tittade in hos mig : )
    Du gör så mycket fina saker. Hoppas du också får ut å gräva snart : )

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!