onsdag 1 juni 2011

Flying above it all

Är hemma på lunch och tänkte passa på att göra ett kort inlägg. Swe Scrapbook har en utmaning där man ska skapa något med fåglar. Min första tanke var naturligtvis att göra en WOW layout (White On White) på min undulat Snövit som jag hade för ca 30 år sedan. Men men... vart har jag lagt fotona...??? Jag har inte många foton på henne och nu kan jag inte hitta dem. Så det fick bli ett kort med en Gorjuss stämpel. :o)

Brukar ibland roa mig med att sätta in olika budskap i det jag skapar... Fast det är nog aldrig någon annan som ser dem om jag inte berättar om den. Ser ni mitt budskap i detta kort :oD Jo... våga ta dig/tänka utanför ramen... Ja ni förstår... Inte leva och tänka så inrutat :o) Ja jag om någon är nog rätt inrutad :oD

Nej nu till jobbet. Ha det bäst! Och trevlig Kristi Himmelfärdsdag!

8 kommentarer:

  1. Mycket trevligt kort! Bra m utmaningar som får en att tänka utan för ramen, är det inte lätt att fastna i sin grej?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det här kortet är ju helt fantastiskt.... håller tummarna!!!
    Vad snyggt du färglagt, det känns så levande :) Önskar dig också en fantastisk helg!!! Kramizar

    SvaraRadera
  3. Snyggt kort!!

    Nu har jag testat och köpt Kenny k Digistamp.... Kul och tack för att du delar med dig av din kunskap!

    Hm... jag har en ny skrivare... hur stora ska Kenny K vara vid utskrifterna? jag kan välja en massa alternativ.!? Men de provutskrifterna jag gjort upplevde jag som för stor eller för liten. Kan vara bra att veta storleken....

    Är så tacksam för nytt

    Tack

    Katja

    SvaraRadera
  4. Underbart kort i härliga färger! Snygg färgläggning av håret. Tycker det är jättesvårt att få till färgläggningen.
    Ha en fortsatt skön helg!

    SvaraRadera
  5. Jättefint kort!
    Hon är så söt den lilla gorjuss tösen!

    Ha det underbart!

    SvaraRadera
  6. himla fin, rolig spännande och så fanstaifull-LIKE!!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!