söndag 12 juni 2011

P*skarteluhaaste #94 - Pelkkää paperia

(Svenska längre ner...)
Suunilleen aina kirjoitan täällä ruotsia, joskus huona englantia nyt tulee ensimäistä kertaa minun bloggissa huonoooo suomea. :o) Eli toivottavasti annantte anteeksi kaikki minun kirjoitus virheet :o)

Olen monesti kävässyt katsomassa haasteita P*askarteluhaaste bloggissa ja nyt ensimäistä kertaa päätin myös olla mukana. Tämän viikon haaste on Pelkkää paperia. Toivon mukaan on ymmärtänyt asian oikeen. Tässä kuitenkin minun tulkinta siihen haasteeseen. :o) Minulla ei kyllä ylenssä taida olla kovinkaan hyvä tuuri arvonnoissa mutta jos niin hyvin sattu niin minulla asuu anoppii Suomessa. :o)

Nyt tässä samalta myös kerron suomeksi yhdestä haasteesta jonka löytää ScrappaLoss nimisestä blogista. Siinä on voittona 3 "digital stamps" (sori, en vaan nyt hokannut mikä se on suomeksi) eli voi olla mukana aivan missä tahanssa asuu. Eli jos sattuu että minun bloggissa nyt käy myös suomalaisia lukioita niin menkää lukemaan haasteesta sinne ja olkaa mukana. Vielä on viikko aikaa :o) Haaste on että tehdä jotain kesäistä, siitä saa yhden pisteen, ja jos on mukana lippu niin saa kaksi pistettä. Voittaja arvotaan.

Ja och så lite på svenska också förstås :o) Jag har några gånger varit in i en utmaningsblogg i Finland som jag faktiskt nu för första gången bestämde mig för att var med i. Utmaningen denna vecka var att använda sig av enbart papper. Och detta blir min tolkning och bidrag till utmaningen. Skulle jag ha tur i lottning så har jag ju så bra att svärmor bor i Finland så jag skulle även kunna få priset till mig i så fall tänkte jag ;o)

Sen vill jag även påminna alla som kikar in här om Nationaldagstävlingen som pågår som bäst hos ScrappaLoss. Där vinsten är 3 underbara digitala stämplar från Skogstokiga. Ännu en vecka har ni på er att skapa något somrigt. Hoppas ni vill vara med :o)

Annars önskar jag er alla en Trevlig Söndag kväll!!!
Ha det bäst!



7 kommentarer:

  1. Jättefint kort! Håller tummarna för dig!

    SvaraRadera
  2. Läckert kort! Gillar stämpeln och hur snyggt du färglagt den. Ja restena v kortet var ju fint också förstäs ;).

    Tack för kaffet idag =). Hoppas vi ses snart igen!

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  3. Vad duktig du är på språk som behärskar att blogga på 3 olika!

    Så fiffigt du slog in presenterna, de hade nog aldrig jag kommit på.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Sun suomen kielesi on paljon parempaa kuin mun ruotsi:D Ja korttisi on myös upea! Tykkään noista useista eri kerroksista ja papereista! Samoin leimakuvasta!
    Onnea haasteeseen(ihan oikein sen olet mielestäni ymmärtänyt)!

    SvaraRadera
  5. riktigt coolt...som vanligt!!!

    SvaraRadera
  6. Härligt kort.Stämpeln är ursöt!

    SvaraRadera
  7. Ihana kortti!!! Ja paljon löyty muutakin kaunista katseltavaa heti sinun blogista :)

    Ja kiva kun olet uskaltautunut P*skikseenki mukaan - ja hyvää suomeahan sulta tulee ;) Minä olen vähän myöhässä vaan tätä nyt kommentoimassa kun lomailin juuri tuon kesäkuun alun niin etten ehtinyt käydä osallistujien korttejakaan katsomassa ;)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!