tisdag 16 augusti 2011

Sommar, Sol och Bad

Baddagarna tror jag börjar vara över för sommaren, i alla fall här uppe hos oss. Visserligen har vi soligt och fint men inte riktigt så varmt att det lockar till bad. :o)

Har sovit dåligt och i väntan på att komma iväg till jobbet tänkte jag blogga :o) Är nöjd med denna super enkla layout. Inga mönsterpapper och knappt dekorationer ändå faller den mig i smaken och jag är faktiskt för omväxlings skull nöjd :oD (...den ser finare ut i verkligheten ;o) ... tycker jag...)

Pysselsvalan har en skiss till sin sommarutmaning och som vanligt kan jag inte motstå skisser :oD Nu vet jag inte om man får blogga sina bidrag innan tävlingen slut, då det inget står i inlägget men i dag när tävlingen är över borde jag få göra det :o) Frågade visserligen när jag skickade in fotot men de har nog inte haft tid att läsa mina mail eller så har den hamnat bland skräpposten :o) Hur som helst så bloggar jag den nu, de brukar inte tävlingar oftast ha något emot :o)

Det börjar vara dax att hoppa i kläderna och snart bege sig till jobbet. Få se hur jag håller mig skärpt och vaken då jag sovit så dåligt... Kaffet på jobbet är så dåligt så den har man inte lust att dricka mycket av... fast å andra sidan då den är så dålig så ruskar man ju till och vaknar av bara det.... hehhe...

Ha det bäst! Tack snälla ni alla för alla goa kommentarer ni lägger in hos mig. *uppskattar*

3 kommentarer:

  1. ja jag förstår att du e nöjd, så snygg!

    SvaraRadera
  2. Jaaa...jag blir verkligen GLAD av din layout... så fint mistat och samansatt! Tråkigt att sommaren börjar ta slut men jag älskar hösten med :)
    Ha en fortsatt trevlig helg!
    Kramizar

    SvaraRadera
  3. En riktigt härlig sommar-layout!!!

    Kan inte du beskriva hur du gjort och vilka produkter du använt? Maila mig gärna på erika.sturk@gmail.com.

    Är så sugen att skvätta lite med färg och det har DU inspirerat till :-D

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!