torsdag 11 augusti 2011

Utmaning #27 hos 100% norr

Är lite utmaningssugen just nu :o) Idag har jag gjort ett kort till min sons kompis som snart fyller år. Och vad passar väl inte bättre än att kombinera detta med en utmaning :o) 100% Norr har en skissutmaning pågående nu och som norrbottning så kan jag ju vara med på dessa utmaningar :oD Utmaningsbloggen 100% norr är nämligen för oss som bor norr om Sundsvall :o)

Presenten ser ni också samtidigt. ;o) Min son har kommit i den åldern att pengar är det som gäller :o) Även om ännu presenter är roliga så har många börjat spara till något större och då passar ju pengar perfekt. :o)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Kul lösning till pengarna...det ska jag lägga på minnet :)

    SvaraRadera
  2. Snyggt kort du har gjort! Fina färger och stiligt motiv!
    Tack för att du deltar på utmaningen till 100% norr!
    /Ulrika

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!