måndag 31 oktober 2011

Det skulle bli ett julkort...

... men insåg snabbt att det inte skulle funka... Av bara farten blev murgrönan (eller vad det nu är som klänger vid dörren...) alldeles för grön för att funka till jul :o) I alla fall i dessa trakter. Kanske det hade funka som julkort till varmare länder...??? Nåja julkort blev det ändå inte. :o)

Är inne i någon konstig period där jag typ bara använder mig av stämpel på mina kort :o) Här har jag använt mig av två Stämpelkällans stämplar, Dörr och Lyckta. På fredag kommer ni att få se ett till sånt kort, kan inte visa nu men på fredag :o) Enkla har mina kort alltid varit men det verkar bli värre och värre hela tiden...fniss...

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Hej päivi!! Kortet är ju jätteläckert och det passar ju bra att ge till ngn som har flyttat, tycker jag! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Tycker visst att man kan det som julkort, finfint ju!
    Klart ditt förslag är godkänt i min blogcandy. Kul att du ville vara med.
    Sista dag att delta är 5/11, efter det presenterar jag vinnaren på min blogg.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!