fredag 28 oktober 2011

Lite Stämpelkällans dt alster


I dag tänkte jag visa sånt som jag gjort för flera veckor sedan och visats i Stämpelkällans blogg :o) Ovan kort visas visserligen idag. Nämligen stämpeln på kortet är Veckans stämpel så har du inte varit in där och lagt en kommentar i det inlägget så gör det nu :o) Då har du chansen att vinna den stämpeln :o) Försökte mig på lite skuggstämpling eller vad man nu kan kalla det. Tog och stämplade som vanligt en gång och flyttade sedan lite lite grann och stämplade en gång till med resterna som fanns kvar på stämpeln :o)

Ett Halloween kort med stämpeln Halloween vägg. Denna stämpel var också veckans stämpel för någon vecka sedan, men finns naturligtvis nu att köpa i shoppen :o)

Veckans projekt hos Stämpelkällan var för någon vecka sedan barn kalas. Jag valde Halloween tema som inspiration till barn, eller snarare som inspiration till föräldrarna till barn som fyller år under Halloween :o)

Ett superenkelt julkort. Eftersom man ofta gör rätt många julkort får ju dessa gärna vara enkla. Har använt mig av mellan och liten snöklädd gran :o)

Och till sist visar jag ett kort med en bubbla. Detta kort har jag gjort rätt många av. Alla har jag inte visat här eftersom jag gjort dem alla i samma stuk. Och det har visat sig vara ett populärt kort, alla som jag gjort är sålda, så även denna :o)

Trevlig helg!!! Ha det bäst!

1 kommentar:

Tack för din kommentar!