tisdag 4 oktober 2011

My hubby, my love





Idag fortsätter jag och visar vad jag gjorde på träffen i helgen. Bildkvalitén är dock inte den bästa :o) Blommerna t ex är alla samma vita.. men ser inte ut så på bilden.

För ganska precis 2 år sedan gjorde jag mina alldra första layout. I helgen har jag gjort min alldra första layout med foto på min älskade man :o) Och fick dessutom tillåtelse att lägga upp den här på bloggen ;o)

Som de mesta jag gör, väldigt enkelt, men är så supernöjd med den ändå. Antagligen just för att det är första gången jag scrappat min man :o) Och den är faktiskt snyggare layouten i verkligheten ;o)

Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. Hälsa maken att vi tyckte det var roligt att äntligen få se honom oxå :)

    Jag tycker mig se att sonen är lik sin far!?

    Fint blev det, mycket fint!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin LO!!
    Vilka mjuka och harmoniska färger!

    /jämtlandstös

    SvaraRadera
  3. Åh så snyggt, fina härliga färger o detaljer !

    SvaraRadera
  4. Jättefin LO! Klart att du måste scrappa dim man också!

    SvaraRadera
  5. Vad fin den är, romantisk men inte för puttinuttig. :)

    SvaraRadera
  6. Denne var nydelig!! Balansert og fint oppsett. Fargene var lekre!

    SvaraRadera
  7. Vackert =) Härlig färgkombo. Skoj att få mannen i ditt liv ;)

    Kramiz Maja

    SvaraRadera
  8. va fin! jag gillar den blå/turkosa tonen

    ps. stort tack för den urgulliga kommentaren i min blogg!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!