söndag 16 oktober 2011

Påminnelse/Muistutus


Vill idag påminna om tävlingen hos ScrappaLoss som slutar 21 oktober. Pyssellina har gjort en härlig skiss och den tillsammans med temat Höst är ingredienserna till tävlingen :o) Just nu finns riktigt goda chanser att vinna ett härligt dekorationspaket från vår sponsor Pappex, som även skickar till  Finland och Norge (förrutom Sverige så klart :o) ) om vinnaren skulle komma från något av dessa länder :o) Kika in här för att läsa mer om tävlingen. Och är något oklart är det bara att fråga på :o)

Haluan nyt kirjoittaa meidän kilpailusta ScrappaLossissa joka loppuu 21 lokakuuta. Luonos ja sana Syksy on tämän haasteen ainekset :o) Meidän sponsori Pappex lähettää voiton Ruotsin lisäksi myös Suomeen tai Norjaan. Nyt on tosi hyvät mahodollisuudet voittaa! Lukekaa enemän tästä. Ja jos on kysyttävää kysykää :o)

Och nu till min layout som jag visar här :o) Även denna gjorde jag på träffen jag var för någon vecka sedan. Den är gjord till en tävling som gick ut på:  "Keep it Simple". Och enklare än så kan det nästan inte bli :o)

Trevlig söndag alla!!! Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Måste genast dit & ta en titt! Tack för tipset! =)

    Jag har en scrapcandy i min blogg nu så är du sugen att ta en lott så kika in! =)

    Ha en fortsatt trevlig dag, kram Ulrica

    SvaraRadera
  2. Hej Päivi!!!
    Jag älskar din layout... så himla fint!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!