fredag 16 december 2011

Utan mönsterpapper

Igår bloggade jag i PhunnyFace bloggen detta enkla och flickiga kort. :o)

Istället för att använda mig av mönsterpapper i bakgrunden blev detta enkla kort med stämplade hjärtan. Tycker dessa hjärtan ger ett så härligt avtryck, så där lagom "ojämn" eller hur jag nu ska  beskriva det. De ingår i en samling med 5 st små stämplar och som naturligtvis finns hos PhunnyFace :o) Några av hjärterna har fått på sig lite 3d lack innan jag sedan mistade lite med silverfärgad mist. Ja och Asien chibi är naturligtvis även därifrån :o)

Ha det bäst! Trevlig helg!

7 kommentarer:

  1. jättefint kort:-) somalltid är dittkot mysigt Tt glutta på. Trevlig helg

    SvaraRadera
  2. Underbar bakgrund. Hjärtanen är ju jättefina.

    SvaraRadera
  3. Shit vad mycket olika pysselprylar du verkar ha, och att du kommer ihåg vad de kallas för :)

    SvaraRadera
  4. oj va jag skrev konstigt, det var från mobilen.

    SvaraRadera
  5. Dette ble super-fint. Utrolig lekker bakgrunn, og helt unødvendig med mønsterark!

    SvaraRadera
  6. Det är så superfint
    Trevlig helg
    Kramis

    SvaraRadera
  7. Wow!!! Grym färgläggning. Ha en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!