måndag 30 januari 2012

Mina favorit jeans



Här för någon vecka sedan gav mina favorit jeans upp... Men som sparare jag är så klippte jag bort bl a fickorna för att kunna använda till något skoj :)

Denna gång hade jag tänkt ge DT tjejerna hos Mollys Scrapbooking ett gott skratt men fegade ur i sista sekund. Hade tänkt ha en "rumpbild" (en naturligtvis jeansbeklädd sådan) på denna layout. Hittade ingen bra sådan bild så jag fegade ur och valde denna bild åter igen... :) Men jag har ju andra fickan kvar så jag kanske vågar mig på en sån layout någon gång ;) hehe... vem har sagt att scrapbooking behöver vara så allvarligt :D

Denna layout är alltså mitt bidrag till januari tävlingen i Mollys blogg där man ska inspireras av denna bild. Förutom bilden skulle det finnas tyg, bling och minst 2 mönstrade papper på alstret. För mig blev det förrutom mönstrat papper, 7gypsies Life is good och Crazy Love, även bling, tyg, sidor från en bok, bitar av en servett, tags från kläder, blommmor och blad och bokstäver från MM. :) Ja och så lite annat blev det nog också. :) Allt som allt en layout som verkligen ser ut som jag :) Lite virrig :D

Ja appropå virrig så ska jag nog inte vara för länge utan kaffe inser jag idag... Igår hade vi slut på kaffe och drack min första kopp kaffe på eftermiddagen, innan dess hade jag hunnit vara och lämna in hyrfilmer på fel ställe...

Ha det bäst!

19 kommentarer:

  1. Jeansficka! Är det det som kallas återvinning...?

    Ha, ha vilken kaffeabstinens, lämna tillbaka på fel ställe.
    Själv får jag huvudvärk och orkar ingenting utan kaffe.

    SvaraRadera
  2. JIsses så läckert det blev med jeansfickan och allt annat smått o gott på LOn, supersnyggt.
    Själv skulle jag INTE vakna utan kaffe, det skulle nog bli virrigt här med =)

    Ha det så gott!!

    Kramen Majsan

    SvaraRadera
  3. Läckert!! Å jag ser fram emot "rumpan" ;). Scrapbooking är inte allvarligt utan bara roligt =)

    Kramiz från kusinvitamin

    SvaraRadera
  4. VEM har sagt att det ska vara allvarligt??? Nänä, kul ska det vara!

    Och det är din LO!

    SvaraRadera
  5. Du har verkligen fantasi, kan tänka mig att många scrappare inspireras av dig!

    Skönt att det finns fler ännjag som kan vara disträa.

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar layout! :-) Jag vill gärna se att du gör den andra med rumpan, väntar med spänning...

    SvaraRadera
  7. Haha vad "fiffigt" Jättefin!

    SvaraRadera
  8. Super cool, en av dina bästa, som jag har sett ialf!!!

    SvaraRadera
  9. Härlig och fantasifull LO! Alltid kul att försöka använda material från annat håll än från pysselbordet.

    Småler och kan inte annat än hålla med föregående talare: ser fram emot en LO med en bakdel i fokus =D

    Må gott och glöm inte morgonkaffet ;)

    SvaraRadera
  10. Vilken häftig...inspirerande och cool, jag tycker det är så himla roligt att se lite annorlunda och oväntade dekorationer...som ger så mycket ringar på vattnet hos mig *S*
    Tack sååå mycket...och du...

    LYCKA TILL !!!

    SvaraRadera
  11. Den här gillar jag jättemycket!

    SvaraRadera
  12. Vilken läcker layout med många härliga detaljer! Kul att du ville vara med!

    SvaraRadera
  13. Men wooow vilken kanoncool LO
    Kramis

    SvaraRadera
  14. DIGGER!!! Så utrolig kul denne var!!:)

    SvaraRadera
  15. Supersnygg layout verkligen!! Gillar bakgrunden till den och att du gör det så personligt! Alla detaljer - bra jobbat och tack för att du ville vara med i utmaningen! :)

    SvaraRadera
  16. Denna gillar jag massor!!! Hur cool som helst, älskar allt. Men jag kan garantera att jag hade älskat den ännu mer med ett rumpfoto, ha ha ha... ;) Vinnaren presenteras idag i Mollybloggen.

    SvaraRadera
  17. Så fräckt med jeansfickan! :)
    Och en riktigt fin LO!

    Du har något litet att hämta i min blogg!

    Ha det toppen!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!