söndag 25 mars 2012

Gul påsk :)

Har nog aldrig gjort så många påskkort detta år som förr. Jag brukar nämligen inte skicka påskkort. I år får i alla fall mor och far föräldrarna :)

I detta kort har jag använt mig av stämplar från två fantastiska stämpelbutiker, i min mening de absolut bästa :) Ni kan aldrig gissa vilka... fniss... Jo cirkeln och texten är från Stämpelkällan och den vilande kycklingen från PhunnyFace. Båda har rätt nyligen kommit ut med nyheter. Ni har väl varit in och kikat på dem :)


Ha det bäst!
ps... kika in i Stämpelkällans blogg, där börjar idag en påskutmaning kika in här så kommer du direkt till inlägget :)

2 kommentarer:

  1. ÅÅH vilket härligt påskkort, kycklingen är ju bara såå söt och texten är äggstra fin =)

    KRAMEN MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Så gulligt påskkort! Den där lilla kyckligen var för häftig!! Tack för att du påminner mig, kom på att jag ju ville beställa ett av den nya brudparen från PhunnyFace som jag fastnade för.
    Ha en underbar dag i vårt soliga land!
    Kram Iffa

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!