söndag 8 april 2012

Hip to be square

Hip to be square heter utmaningen i Scraplagrets CC som pågår i deras blogg och som jag ännu har bidrag till och fler kommer :) Har haft lite flyt med att jag vetat vad jag vill göra så fort jag sett utmaningen :)

Denna layout är väldigt enkel... inga som helst krusiduller :) Journaling fick jag återigen inte till det på framsidan så den har hamnat bakom. Där berättar jag om den balasgång vi nu drabbats av i vår familj. Ja... jag vet... livet är en balansgång... Men att få diabetes vid 9 års ålder kan jag med erfarenhet säga att det blir en ännu mer balansgång i livet.... Nåja om det som har hänt oss de 2 senaste månaderna finns det en lite berättelse om på baksidan av denna layout. Fotona är tagna nu i slutet på mars 2012 och motivet är naturligtvis vår son :)

Ha det bäst!

4 kommentarer:

  1. Så häftigt uppbyggt med kvadraterna! Tjusigt!
    Hoppas det går bra med diabetesen!
    Tack för ditt bidrag till scraplagret!

    SvaraRadera
  2. ÅÅH denna LO är ju bara så läcker, och så superfina foton på sonen ;)
    supersnyggt.
    Vad tråkigt med diabetes i så unga år förstår vad du menar med "balansgång". Hoppas på det bästa!!

    BAMSEKRAM MAJSAN

    SvaraRadera
  3. din lo är fantastiskt löcker!!
    fina foton!!
    vad jobbigt det måste vara för er och er son.
    skickar en stor kram.
    lägger även till mig som följare till din underbara blogg.
    och tack för att du tittade in hos mig och kommenterade.
    kramis.

    SvaraRadera
  4. riktigt läckert! jag gillar både upplägget o bilderna!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!