måndag 9 april 2012

Resten...

Scraplagrets CC utmaningar är verkligen roliga och nu bloggar jag i olika inlägg resten av dem :) Jag har helt enkelt inte kunnat låta bli att vara med på dem :) Att jag då inte surfat eller sett på tv så mycket kanske inte gör något. Har fått så otrolig inspiration av dessa utmaningar. Fast jag har ju sett en massa andra roliga utmaningar på andra ställen också men nu bestämde jag mig för dessa. Och undrar just om jag någonsin gjort så här mycket till en CC :) Här i alla fall mitt bidrat till Kitutmaning - Lo.

5 kommentarer:

  1. MEN ÅÅH VILKEN UNDERBAR LO, SUPERHÄRLIGA FÄRGER OCH SÅ HÄRLIGT DEKORERAD :)

    KRAMEN MAJSAN

    SvaraRadera
  2. Så vackert med det turkosa mot det kraftfärgade, mums! Och sen tyckte jag fjärilarna med rosa på bröt av så snyggt, ser ut som du stämplat på dem? Så smart :) tack för bidraget!

    SvaraRadera
  3. Åååh! Så fint det blev! Härligt jobb med färgerna och alla små detaljer!
    Tack för ditt bidrag till Scraplagret!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!