måndag 16 april 2012

Tag från kläder

Hos ScrappaLoss har vi månadens tema att använda oss av något "oscrappigt" på våra alster dessutom har vi en tävling på gång som bäst som går ut på att göra en tag. Jag tog och slog ihop dessa i dagens DT inlägg hos ScrappaLoss och gjorde en tag av lite mindre scrappigt material nämligen en tag från kläder. Tog och sydde dit en bit kartong som jag stämplade Grattis texten (som är från Stämpelkällan), la dit lite blommor och vips enkelt och snabbt fick jag ihop en tag. Det behöver inte alltid vara mer avancerat, eller hur :)

Ha det bäst! Kika gärna in hos ScrappaLoss och läs om vår pågående tävling :)

3 kommentarer:

  1. Nopp, håller med dig, ibland är det enkla så fint så =) Jättefin var den! Ofta är tagsen från kläder väldigt snygga =)
    Jag håller på och knåpar på ett kort nu med vinsten jag vann =)
    Ha en underbar måndagskväll!
    Kram Iffaf

    SvaraRadera
  2. Men så snygg tagsen blev... du har lyckats jättebra med denna och jag gillar din öljett :)Ha en fin vecka!!! Kramizar

    SvaraRadera
  3. Jättesnygg!

    Ja ibland är klädtagsen riktigt fina!

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!