onsdag 22 augusti 2012

Två delad framsida


Häromdagen bloggades detta kort i Mollys scrapbooking blogg. Jag har ju äran att få vara GDT där och ännu något kort blir det innan jag tackar för mig :)

Grabbiga kort gillar ju jag, det vet ni som kikat in här tidigare :) Här ett med "två delad" framsida, eller vad jag nu kan kalla den för :)

Och så här ser kortet ut när runda cirkeln med TGF stämpeln är uppe. Allt material kan naturligtvis hittas hos Mollys scrapbooking, ja eller nästan allt... textstämpeln är inte därifrån :)

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Vilket super coolt kort!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vilket fint kort du gjort.
    Vad käckt med cirkeln som man kan ta upp, mycket fiffigt =)
    Underbar färgläggning som vanligt!
    Ja, det är kul att du gillar göra killkort för så är det ju tyvärr inte här så du ger inspiration = gillar massor!
    kram och ha en fortsatt bra vecka!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!