torsdag 11 oktober 2012

Min stil!


Jag fortsätter och visar "gamla" alster :) Även denna gjorde jag i helgen när på NorthernLightScrappers mässa/träff. Här är stilen jag känner mig mer hemma i :) Denna var till en utmaning där man skulle inspireras av ordet Önskedröm. Layouten skulle ha med två foton och journaling. Detta blev alltså mitt bidrag. Varför det blev sonen med cross var ju helt enkelt för att en egen cross har länge varit en dröm för honom och nu i år har han ju äntligen fått den... dessutom hade jag inte bättre bilder med mig till träffen ;) Men dessa passade utmärkt tycker jag :) Och vet ni vad....? Jag vann faktiskt utmaningen med denna layout :D

Visst är de väl föresten urläckra hjulspåren på layouten? Gillar du dem så hittar du dem hos K-Design :) Vet att några på träffen i helgen blev förtjusta i dessa hjulspår :)

En annan glad grej jag inte berättat här i min blogg är att jag fick en förfrågan här för ett tag sedan om jag ville ingå i designteamet för Allt om Scrap - din scraptidning på nätet. Jag kunde ju inte låta bli att tacka ja :) Så framöver kan man även hitta min alster där :)

Sedan ännu en sak till innan jag lägger mig för att vila :) Nämligen, jag bloggar ett kort i PhunnyFace bloggen idag. Kika gärna in där om du har lite tid över, mitt inlägg hittar du här. :)

Ha det bäst!

8 kommentarer:

  1. Hej Päivi
    Ett stort GRATTIS två gånger :)
    Din layout föll mig verkligen i smaken, jätteläcker!!! Gillar även ditt grattiskort,paketmaskningen blev riktigt läcker. Ha en fin dag!!! Kramizar Susanne

    SvaraRadera
  2. Men vilka roliga nyheter du dela med dig av idag, GRATTIS vännen!!!!!!

    snygg LO, japp nu känner jag igen din stil igen..........fast den förra LO var superfin den oxå så du kan många stilar!!
    Däckspåren är verkligen så häftiga, kollade på den i helgen men det blev bara lite papper beställt som jag väntar på med spänning =)
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Jätteläcker LO! Den fick min röst. ;-) Synd att helgen tog slut så snabbt. Det var supertrevligt!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera
  4. Grattis till dig!! LoN är SKIT snygg!!!!

    SvaraRadera
  5. Vilken snygg o tuff...
    Stort grattis till vinsten!

    Ha det fint.

    SvaraRadera
  6. Härlig och kreativ Layout!

    Håller med om att det verkligen blir pricken över i med dessa hjulspår!

    Många Kramar Lisa.

    SvaraRadera
  7. urläcker LO!!!!!
    jag gillar däckspåren :)

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!