tisdag 27 november 2012

Vitt, grönt och brunt

Vitt, grönt och brunt är de färger som skulle användas i Scraphusets utmaning nu i november. Kunde inte låta bli att haka på :) Är lite dålig på att fotografera mycket... hm... och jag ska kalla mig scrappare....hahaha... Så därför får jag ännu i november scrappa foton från sommaren. Men å andra sidan, ett fint foto behöver ju inte vara ett nytt foto eller hur :) Utmaningen hittar du föresten i Scraphusets blogg närmare bestämt här.


Och ett försök att fota från en annan vinkel :)

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Nej då, inte behöver det vara "färska" kort.....detta kort är ju jättehärligt, vilken miljö jag anar =)
    Så fräck LO, de där bladen var ju så häftiga, snyggt att du gett lite djup på LO:n som man ser på kort nr 2 med bladen!!!
    Du har verkligen utnyttjat pappret här och fått till ett helt landskap, superbra gjort!
    Ha en fin dag där uppe i norr, gissar att ni har lite snö nu........och här bara det regnar och regnar. Stod i vår lokaltidning igår att det kommit hela årsförbrukningen av regn på bara ett halvår och att ett rekord från 1800-talet hade slagits.......fy katten vad eländigt =(
    kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Så härligt snyggt, gillar dessa färger!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  3. Jag älskar din LO! Vilka fina färger och vilket fint foto! Härligt stilrent men ändå med detalj....kanon helt enkelt.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!