tisdag 25 december 2012

Varning för kramar :)

Fniss... det känns nästan som att jag borde använda denan textstämpel på ett kort jag gör till sonen :) Nuförtiden brukar jag "hota" med kramar om han inte gör som jag säger... hahah...

När skinkan var i ugnen i förrgår pysslade jag ihop detta kort Har använt mig av lite blandingar på detta kort. Julpapper med somrigt motiv :)  Tjejigt motiv men kanske inte helt tjejiga färger... Papper på framsidan och textstämpel kommer från K-design och motivet Mimosa vinkar och Trädgårds bänken kommer från Bildmålarna. Insidans papper har jag just nu en liten "blackout" med för jag kommer inte ihåg vad det är för papper :)

Tycker K-designs textstämplar inspirerar till en massa kul. Till detta kort har jag försökt mig på en "pop-up" kort med ord :)


Lite svårt att ta en bra bild på insidan. Men ni ser att jag tagit ut ordet kram och satt ihop det så att när man öppnarså "ploppar" det ut lite :) Tycker det passar rätt bra till texten på stämpeln, eller hur :)

Med detta kort tänkte jag testa om jag möjligen har lite nybörjar tur. För första gången tänkte jag vara med i Bildmålarnas utmaning som nu i december är bingoruta. Jag har använt mig av raden Pärlor, Blommor och Vit. Utmaningen hittar du här.

Hoppas ert julfirande gått bra och fortsätter lika bra. För oss har den varit lugn och alla i familjen hade återigen varit snälla, ja till och med jag... fniss... Jepp alla fill även i år något av jultomten :)

Ha det bäst!


4 kommentarer:

  1. Detta kortet superdiggade jag =)
    Så läcker framsida, mörka djupa färger med underbara papper!!! Den härliga textstämpeln du har på framsidan har jag oxå hemma, riktigt kul text =) Hihi, ja i en viss ålder på barnen så är det verkligen ett hot att säga att man vill ha en kram,fniss.
    Så läckert du gjort på insidan!!!!
    Jag önskar dig stor lycka till i utmaningen och håller en tumme!!
    kram från mig!

    SvaraRadera
  2. Meeen vad läckert! Rolig idé att ta textstämpeln på orden så att säga! =D Snyggt med det mörkblå papperet till det "tjejiga" motivet och vimplarna som tittar fram gillar jag massor!

    Låter som om ni har en riktig toppenjul! God fortsättning, kram!

    SvaraRadera
  3. Så härligt kort och jag gillar text stämpeln skarpt!
    Vilken överraskning när man öppnar kortet också!
    Önskar dig en härlig fortsättning!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Hej där!
    Åhhh, det här kortet är galet fint <3
    Gillar hela upplägget på framsidan o pop-up-ord på insidan var ju bara sååå kul -den idén ska jag lägga på minnet =)

    Kram, Monica

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!