lördag 16 mars 2013

Snabb tag

Jag gillar att ha ett handgjort kort till mina presenter jag ger bort, konstigt eller hur ;) Nåja jag vet, vi alla scrappare är sådana. Jag kommer inte ens ihåg när jag köpt ett kort senast :)

Har man ont om tid tycker jag det är rätt lagom att göra den här typen av snabba tags. Magnolia stämpeln på denna tag kommer från Momas lil´shop of stamps.

Och vet ni, jag har vunnit :) Jag har lite tendens att glömma skriva här de gånger jag vinner, helst förra hösten, men nu ska jag faktiskt försöka komma ihåg att skryta riktigt ordentligt fortsättningsvis ;D Kortet i nedan inlägg såg jag att jag vunnit med hos Designed to color. Om det är framröstad eller framlottad vinst vet jag faktiskt inte men det gör inte så mycket :) Jag får ju stämplar som pris ;) Sedan såg jag att jag med detta kort blivit vald till Top 3 hos I ♥ ProMarkers. Så ni förstår jag är extra glad ;)

Önskar er alla därute en riktigt härlig lördag!

2 kommentarer:

  1. Klart det skall skrytas när man vinner =)
    Grattis till alla vinster!!!!
    Ja när man scrappar skall det INTE shoppas vanliga kort = här gör vi själva,fniss!
    Så perfekt att ha tags att lägga med presenter ibland, alldeles lagom och så fint.
    Denna är mild och vacker i sin färgsättning!
    Tack för att du berätta dina kombinationer av blå färger till mig, det blev en liten beställning från England i morse =)
    Ha en underbar helg och hoppas du har ett underbart vinterväder där uppe!
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Givetvis ska du "skryta" lite! GRATTIS till vinsterna! Inte konstigt alls, för du är ju så himla duktig!

    Tack för inspirationen till basketkortet! Nu när vi är inne på "skrytavdelningen" så kan jag ju tala om att det kortet kom på andra plats i veckans Kort-O-Mania. Kul!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!