måndag 1 juli 2013

Till Veckan skiss


Utmanade mig själv att skapa i lite mildare färger. Jag vill ju gärna ha lite mer åt det färgstarkare hållet så detta var väl inte så där jätte lätt :) Insåg även att jag hade väldigt lite dekorationer i färger som passade detta papper :)

Nåja jag behövde även en skiss kände jag så jag tog en härlig skiss från Veckans skiss så detta får då även bli mitt bidrag dit denna vecka :)

En glad nyhet har jag också. Jag har äran att få vara GDT hos K-design nu ett halvår framöver :)  Är du nyfiken på vem mer som får vara det så kika in här i K-designs blogg :)

Ha det bäst!

6 kommentarer:

  1. Härlig! Motivet träder verkligen fram med den läckra blåturkosa färgen inramat av LO-ns i övrigt milda färger. Den är skööööön, Päivi!

    SvaraRadera
  2. Härlig layout! Kul att du testade ljusare färger. Blev super! Fint med alla lagren på bakgrundspappret! Tack för ditt fina bidrag! Grattis till dt-uppdraget!

    SvaraRadera
  3. jättefint, snyggt med stencil och färgval.
    Blommorna finns på Strömstads scrapbooking heter Sanglert tror jag. Klicka på sanglert andra blommor, tror jag det var. Jag fullkomligt älskar dem. De i rosavit, och mörkblå samt turkosa och vita är snygga.De står upp lite men ungefär som minirosor. Klipper stammen nära blomman.
    Kramis

    SvaraRadera
  4. väldigt fin! så söt lillkillen är, men han ser inte så nöjd ut ;)

    SvaraRadera
  5. Jättefin. Ibland behöver man inte så mycket dekorationer. Tack för ditt fina bidrag till VS.

    SvaraRadera
  6. Såå härlig LO!!
    jag begriper inte hur du får till det såå snyggt, färgerna liksom är ju så perfekta.
    Såå snygg stencil du har använt!!

    KRAM MAJSAN

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!