lördag 3 augusti 2013

Gäst designer hos Bombshell stamps


Nu i augusti har jag äran att få vara gäst designer hos Bombshell stamps. Jag fick dessutom bestämma temat till augustis utmaning. Och som ni vet gör jag ju gärna kort till killar och män så mitt tema var alltså gör något till en man :) Har du Bombshellstämplar eller tänkt köpa sådana (finns som gummi och digitala) så delta gärna i min utmaning. Den hittar du här. :)

Till detta kort har jag använt mig av stämplar från ett set som heter Speed shop

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Heisann, takk for besøket på min blogg. Stempelet med wherever you go... har jeg hatt i mange år. Produsenten på dette finner du her www.paperbagstudio.com nr PBS-095-L
    Tror du får kjøpt det enda, lykke til i jakten. Nå skal jeg gå å titte litt på hva du lager :-) Ønsker deg en krativ uke.

    Klem Linda

    SvaraRadera
  2. Glemte en bokstav www.paperbagstudios.com

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Vilket superläcker kort du gjort!! Så snyggt du fått ihop det med bilen och de snygga flaggorna = så fräckt gjort =)
    Är inte alls förvånad över ditt val av tema,fniss.....du är ju mästare inom det området!
    Kramiz!!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!