fredag 9 augusti 2013

K-design alster


På senare tid har jag varit både dålig på att blogga och vara in och besöka andras bloggar. Det finns ju givetvis en förklaring till det. Jag har semester :) Under semestern blir det mycket mindra datortid för mig och dessutom mycket mindre pysslande. Dessa tre alster jag visar idag är gjorda för ett tag sedan och jag har bloggat dem i K-designs blogg så det börjar väl bli dax att visa dem här :)

Denna Tummen upp layout valde jag att lämna ganska "tom" med mycket "white space", fast det borde väl heta "brown space" denna gång :) Tycker bakgrundspappret är så läckert att jag ville att det skulle synas :)


Lila och violetta toner har aldrig varit lätt för mig. Men K-designs papper är så läckra att jag tror att jag snart kan skapa även i dessa färger ;) Här har jag lyckas ta ett foto på kortet utan att märka att en av blingen hamnat lite fel :) Motivet är en digital stämpel från Bombshell stamps.


Här ville jag ge ett lite slarvit intryck med lite gessoklet. Ville även ge intrycket av att mina dekorationer hängde på en  typ "tvättlina" men hade inte riktigt bra snöre till ändamålet :)

Hoppas ni haft en härlig sommar. För mig börjar min semester ta slut och på måndag nästa vecka är det dax att återgå till vardagen och jobbet. Som vanligt har semstern gått alldeles för fort men det är väl så när man har roligt :)

Ni missar väl föresten inte allt roligt som händer hos Allt Om Scrap just nu? Vi har fått flera nya fantastikt duktiga designers med i teamet. Dessutom så kommer vi ha två utmaningar per månad. Hoppas ni vill hänga med på dem. Just nu pågår en skissutmaning som du hittar här.

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Vilka sköna LO-er! Mysiga foton och fina dekorationer och färgval!

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!