lördag 26 april 2014

Remember


Förutom bröllopsfotona så har jag nog inte så många foton på min och min man tillsammans. Detta är ett av de få som finns :) Helt osminkade (jag förstås :) ) och praktiskt taget okammade :D Fotot är taget på en kvällspromenad när vi var på husvagns semester i Finland. Vi stannade upp på campingens lekpark ett tag så sonen fick klättra av sig lite energi :) Och jag passade på att fota lite, bland annat då detta foto.

Denna layout bloggade jag i K-design bloggen häromdagen. Visst är de härliga papprena jag använt! Kika gärna in där för att se min materiallista :)

Ha det bäst!

3 kommentarer:

  1. Samma här, vi har knappt bröllopsfoton ens, vi var ju inte till ngn fotograf :)

    Men allvarligt om vi får till det ngn gång så det passar skulle det vara superkul att få fota lite parbilder på er, som övning.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja o du osminkad är jag nästan alltid.. det funkar det med.

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!