fredag 23 maj 2014

Studentkort


Det blev fler studentkort fast jag trodde att det inte skulle bli det :) Fick några beställningar och här är ett av korten.

Studentmössan har jag ritat själv. Ritade den för något år sedan och tog och skannade den "för framtida bruk" :)  Behöver du en studentmössa på ditt kort så får du gärna spara bilden. Men tänk på att jag inte är en teknare av digitala stämplar, så det är ingen bra kvalité på tekningen. Den är som sagt bara inskannad av min teckning av en studentmössa :) Bilden är inte stor och bör heller inte skrivas ut stor....

Textstämpeln kommer från K-design.


Om du använder denna till kort och visar upp kortet på nätet någonstans skulle jag bli väldigt glad om du berättar var du hittat denna bild, d v s denna blogg :) Givetvis är denna bild bara tänkt för privat bruk :) Å andra sidan tror jag ju inte någon annan skulle tänka sig att använda denna till annat :D

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!