tisdag 9 september 2014

Paperilla ensimäinen skräppihaaste


Tänään julkaissaan Paperilla blogin ensimäinen haaste joka on skräppihaaste. Haasteen löydät täältä. Haaste on "Jotain vanhaa, jotain uutta" jonka voi tulkita ihan miten itse haluaa :) Tässä minun otos haasteesta. Ehkä aika selvää mikä on vanhaa ja mikä uuttaa? :) Eli kuva minusta noin 2 v ja kuva minusta nyt 45 v. Enhän ole paljon muuttunut :D :D :D

Idag börjar Paperilla bloggen med sina utmaningar och jag har skapat mitt första alster som DT till den bloggen och dessa utmaningar. Utmaningen var "Något gammalt, något nytt" som vi får tolka precis som vi vill. Hur jag tolkat är kanske inte så svårt att se :) Gamla: jag som 2 åring (ungefär) och jag som 45 åring :) Har inte förändras mycket eller hur :D :D :D

Ha det bäst!

2 kommentarer:

  1. Todella upea työ, pitää varmaan osallistua tähän.

    SvaraRadera
  2. Nog ser man att det är samma söta tjej!

    Tusen tack för det fina albumet som låg och väntade på mig hemma igår.

    Vilket fint hantverk! Och tack för gratulationskortet, det är också superfint, en hösttjej :)

    Mina foton kom visst till sin rätt, jag tycker verkligen att du är superduktig, vilket öga du har för detta, vilken fantasi och kreativitet.

    Många tacksamma kramar ♥

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!