fredag 17 oktober 2014

Jag, Jag kan....


Som oväxling har jag bara skapat, skapat utan skiss, skapat utan några som helst förutsättningar, skapat, bara skapat. :) Kändes roligt och ja till och med frigörande :)

Att hålla på med denna hobby är för mig, precis som för alla andra som har någon typ av hobby, en avkoppling och ibland en flykt från vardagen :) Denna gång kände jag att jag måste påminna mig själv om att jag kan. Och nu menar jag inte något som helst scraprelaterat utan överhuvudtaget måste jag ibland påminna mig själv om att jag faktiskt kan :) 


Till denna layout har jag nästan bara använt mig av You Do produkter, enda som inte är You Do är de svarta prickarna som är en Tim Holtz stencil.

Ha det bäst!!!

2 kommentarer:

  1. Så himla snyggt vännen!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  2. Klart att du kan!! Du är jätteduktig på mycket, dessutom en jättegullig tjej!

    Och snygg LO blev det :)

    Kram

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!