måndag 27 oktober 2014

Mera jul


Än är det ett bra tag kvar till jul men för att inte ledsna helt på julen och julkort så gäller det att starta i tid med dem :)

Jag har ett tag ägt sån där löst glitter och har inte riktigt hittat användnings områden för det. Jag har varit rädd att glittret lossnar för mycket om man bara sätter det på dubbelhäftande tejp. Men för ett tag sedan såg jag ett riktigt fiffigt tips i You Do bloggen där en av deras DT:s använde glitter och 3D chrystal graze och eftersom jag äger båda så ville jag naturligtvis testa :) Så det guldiga hjärtat är alltså gjort på det sätt som presentpåsen i tipset. Inlägget med tipset i You Do bloggen hittar du här.

Till detta kort har jag använt mig av papper från DCWV, Merry Christmas stämpel från K-design, Fiskars stans.  Chipboard hjärtat, glittret och 3D crystal glaze är från You Do.

Ha det bäst!

1 kommentar:

Tack för din kommentar!