söndag 1 mars 2015

Winter selfie


Var rejält pysselsugen igår och resultatet blev denna layout. En bild på mig tagen för ca en vecka sedan. Jepp... här uppe i norr har vi ännu riktigt gott om snö och kallt så täckjacka och mössa har jag på om jag är ute :)


Här en bild som visar snöflingorna på närmare håll för att se hur härligt glittriga de är. Dessa chipboards kommer från Creative Embellishmentes. Jag började med att färga in dem med vit akrylfärg, sedan på med lite modelling paste för att få en lite mer levande yta. Strör sedan på glitter från YouDo innan modelling pasten torkat och avslutar med Crystal glaze även det från YouDo.

Bakgrunden har jag gjort med vattenfärger och de blåa mönsterpapper kommer från K-design.

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!