lördag 12 september 2015

Blickfång...


Bestämde mig för att utmana mig själv att använda av mina blommor till denna layout. Blommor på layouter är svårt, helst om jag försörsöker använda lite mer av dem. Har blommor som är flera år gamla som är hur fina som helst men som jag inte lyckas använda...

Jag måste ju använda blommor för att få köpa nya ;) Hihi, bra logik eller hur :) Jag har alldeles för lite blommor i rätta färger, endast några få turkosa kvar t ex :) Dax att kika runt på nya tror jag. :)


Till denna layout har jag bland annat använt mig av papper från K-design, några blommor från Prima och resten av blommorna är för mig okänd tillverkare. Mask och micro beads är också Prima.

Som så ofta på mina senaste alster finns en hel del vattenfärgs splashar. Kan helt enkelt inte just nu göra något utan dem :) .

Med denna layout deltar jag i Scraphusets september utmaning.

Börjar riktigt längta till den 3-4 oktober då jag ska iväg på scraphelg och ska få bland annat shoppa från Scraphuset som kommer att finnas på plats i Piteå :)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Oj oj oj vilken vacker layout! Gillar allt, bakgrundspapperet, splashet, blommorna, upplägget you name it... Superfint! Kram ÅsaJ

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!