lördag 26 december 2015

4 favoriter

 

Det är några dagar kvar av året och det finns ännu tid att haka på utmaningar :) 

Den här gången hakar jag på Cili in Papers december utmaning som är en skiss. Utmaningen hittar du här i deras blogg.

Hoppas ni kan se skissen i min layout. Jag bytt ut bollarna i skissen till växten nedanför bilden. Tycker "blommorna/klasarna" är som bollar :)

Denna gång valde jag att göra en layout på 4 av mina favoritlayouter jag gjort i år. Man kan rätt tydligt se mina favoritfärger dessutom, eller hur :) Samma färger återkommer i denna layout. Kanske ett scrapigt nyårslöfte vore att använda mer av andra färger än turkost och blått :)

God fortsättning på julen och kvarvarande dagar av 2015!!! :)

Ha det bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar!