fredag 18 december 2015

För 45 år sedan...


För 45 år sedan så togs detta  foto på mig. Jag har skannat in fotot en gång i tiden och skriver ut den nu för att använda den på bland annat denna layout. 

Jag har aldrig haft långt vacker hår med fina lockar eller fläter :) Näpp hos oss var det pappa som klippte mig när jag var lite och ibland känns det som om han hade en linjal när han gjorde det. Han sa alltid att jag har så tunt hår att det inte går att ha det långt. Och jag tror han hade rätt :)

Denna layout bloggar jag i dag i Pysslotekets blogg. Kika gärna in där för att se detaljbilder och min materiallista. :) Eller hoppa vidare direkt till butiken :)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Vilken fantastiskt läcker layout, jag verkligen älskar bakgrunden med löven. Det blev verkligen en läcker effekt med kritorna.

    SvaraRadera

Tack för din kommentar!